Čas je relativní pojem
Publikováno 22.02.2016 v 08:00 v kategorii Muži versus ženy, přečteno: 448x
I
přesto, že čas běží všem stejně rychle, nevnímáme to tak. Nepochybně se mnou
budete souhlasit. Ženy a muži vnímají určitý časový úsek zcela odlišně.
Pár příkladů na ukázku z pohledu muže a z pozice ženy …
Čas v koupelně. Žena 30 až 60 minut. Muž 3 – 10 minut. Kdo se v koupelně sprchuje, čistí si zuby, fénuje si vlasy, líčí se a připravuje se na svůj běžný den, jistě chápe, že hodinka absolutně nic neznamená :-D. To, že tohle všechno nenacpu do deseti minut, přece neznamená, že zbylých padesát minut jsem promarnila :-D. Nemám turbo, takže hodinka je prostě nutná.
Nákupy oblečení a doplňků. Žena 60 minut a více. Muž průměrně 10 až 60 minut. Když žena vejde do obchodu s módou, je rozhodnutá si sortiment prohlédnout a něco vybrat. Nešla sem přece zbytečně, ale měla konkrétní cíl. Když vejde muž, už při prvním pohledu je mu jasné, že tam to stojí za prd a nic normálního stejně nenajde. Zbylý čas hlasitě dýchá a protáčí oči, aby dal dostatečně jasně najevo, jak marníme jeho čas. Takže nákupy hadříků? Pro ženy jako když bičem švihne, pro muže nekonečná tryzna.
Nákupy potravin a nápojů. Žena průměrně 10 až 30 minut. Muž 30 minut a více. Při vstupu do supermarketu jde žena pro konkrétní věci. Takové, které potřebuje. Ví, kam jít. Díky svému smyslu pro orientaci je jí při prvním pohledu jasné, které sekce prodejny navštíví a kam rozhodně nepůjde. Muž vejde a projíždí jednu uličku vedle druhé. Jednak se rád kochá a žasne, jak se sortiment opět rozšířil, pak často netuší, že šlehačku najde mezi mléčnými výrobky u lednic, no a také by mohl být problém, že na lístečku je napsaná šlehačka a na kelímku smetana ke šlehání. Takže, kde je chyba, že? :-D
Nákupy spotřebičů a kutilských pomůcek. Žena do 30 minut. Muž 60 minut a více. Když vejde žena do obchodu, kde je „cítit“ technika, rozhodně ji tam nic extra nezaujme. Naopak pánové se zhluboka nadechnou, rozšíří se jim zornice a ponoří se mezi regály. Na každé kladívko si potřebují sáhnout, protože ho sice doma mají také, ale co kdyby zrovna tohle padlo lépe do ruky ;-). Žena pak zbylý čas chodí otráveně za ním, hlasitě dýchá a protáčí oči, aby mu dala jasně najevo, že on dělal to stejné, když byli u svetrů :-D. Podtrženo sečteno? Pro muže mžik, pro ženu dloooooouuuuuuhýýýýýýý a naprosto zbytečný čas.
Sledování televize. Pokud v televizi dávají pořád, který je „cítit“ romantikou, tak zhruba hodinu sledujete děj, který je komentován třeba: „Na tohle se nebudeme dívat, že ne?“ Nebo: „Bóže, to je kravina.“ A tak podobně. Připomínám, že všechny pořady s podobnou tematikou se časově vejdou do hodiny. Ovšem všechny sportovní pořady a zápasy pak dvě a více. A vy ty hráče sledujete s komentářem, který je nutným doprovodem k potřebnému zážitku: „No. No. No. Jéééé, na co čekáš! Už tam měl bejt. To byla jasná šance na gól. Já bych na nic nečekal.“ (Není nad televizní a gaučové sportovce :-D). Nebo: Prosím tě, jak se můžeš ptát na tak základní věc, jako kteří jsou naši? To je snad jasný? Ti červení.“ A vy koukáte a už se neodvážíte dodat, že oba týmy mají dresy červenobílé, jen jedni mají víc červené a druzí zase bílé :-D :-D :-D. Takže 50 minut romantiky se rovná dvěma až třem hodinám sportu, ovšem s tím rozdílem, že sport má aspoň nějaký smysluplný děj ;-).
To bylo jen pár příkladů, jak rychle utíká čas ženám a mužům při určitých aktivitách. I tady ale musíme myslet na výjimky. Jsou muži, kteří rádi nakupují hadříky a kouknou na romanťák, a na druhé straně ženy, které zajedou do stavebnin a mistrovství v hokeji jim neuteče. Vždycky je potřeba se na to zkusit kouknout i z druhé strany. Tak hodně štěstí :-).
Komentáře
Celkem 0 komentářů